ŠATNÍ SKŘÍNĚ
ŠATNÍ SKŘÍNĚ
při nákupu nad 15 000 Kč doprava zdarma
záruka vrácení peněz do 14 dnů
telefonické objednávky 728 035 684
Kontakty

Často kladené otázky

 

Musím se u vás při prvním nákupu registrovat?

Registrace není nutná.

 

Kolik stojí doprava a je cena stejná po celé České republice?

Cena dopravy při nákupu do 15 000 Kč je v rámci celé ČR od 249 Kč. Při nákupu nad 15 000 Kč je doprava ZDARMA.

 

Dodáváte zboží na Slovensko?

Zboží prodáváme jen v rámci České republiky. V případě zájmu o dodání na Slovensko se prosím obraťte na naši slovenskou pobočku www.eranabytok.sk.

 

Jak mohu zaplatit za zboží?

Zboží můžete zaplatit v hotovosti na dobírku při převzetí nebo bezhotovostním převodem na účet č. 279729295/0300, vedený u společnosti ČSOB. V případě platby převodem vám zašleme předfakturu, na základě které provedete příkaz k úhradě.

 

Je možný nákup na splátky?

Nákup na splátky prozatím není možný. Do budoucna však tuto službu plánujeme zavést.

 

Kdy můžu očekávat doručení zboží?

Doba dodání se liší u jednotlivých produktů. Obvykle je zboží dodáváno v rozmezí 2-6 týdnů od objednání. Pro bližší informace se obraťte na naši zákaznickou linku.

 

Je možné sledovat zásilku?

Po vyexpedování zboží obdržíte emailem odkaz na přepravní společnost GEIS, kde budete moci svou zásilku sledovat.

 

Chci změnit objednávku, je to možné?

Pokud si přejete změnit objednávku, neprodleně nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem.

 

Můžu objednávku stornovat?

Objednávku můžete stornovat kdykoliv před vyexpedováním zboží a to buď telefonicky nebo emailem.

 

Přepravcem mi přišel balík, který jeví známky poškození. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při přepravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození.

 

Po rozbalení zásilky bylo zjištěno poškození. Jak mám postupovat?

V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte.

 

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, zboží můžete do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník. Pro bližší informace kontaktujte prosím naší zákaznickou linku.

 

Jak mám postupovat, když chci zboží zakoupené ve vašem e-shopu reklamovat?

Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jej emailem na reklamace@eranabytek.cz nebo poštou, doporučeným psaním na adresu: ERA Store s.r.o., Havlíčkova 952/9, Opava, 746 01. Více informací k reklamacím najdete zde.

 

Provádíte montáž?

Montáž nábytku momentálně neposkytujeme.

 

Je možné objednat si také výnos nábytku?

Bohužel, výnos nábytku momentálně neposkytujeme.