Filter (0)

při nákupu nad 15 000 Kč doprava zdarma
záruka vrácení peněz do 14 dnů
telefonické objednávky 728 035 684
Kontakty

Jak nakupovat

 

Jak objednat zboží přes náš eshop :

  1. Vybrané zboží vložte do košíku.
  2. Pokud chcete zboží objednat, klikněte na obrázek košíku v pravém horním rohu.
  3. Zvolte způsob dopravy a platby.
  4. Vyplňte dodací údaje.
  5. Dotazy vkládejte do kolonky poznámka.
  6. Je potřebné souhlasit s obchodními podmínkami.
  7. Před odesláním objednávky doporučujeme zkontrolovat správnost údajů.
  8. Odešlete objednávku.

UPOZORNĚNÍ: NÁBYTEK JE DODÁVAN V DEMONTU

 

Potřebujete změnit vaši objednávku?

Pokud potřebujete vaši objednávku změnit, kontaktujte nás prosím emailem na info@eranabytek.cz nebo telefonicky na číslo 728 035 684.

 

Dostupnost zboží

Informace o dostupnosti jednotlivých produktů jsou zobrazeny na našich stránkách.

 

Způsob dodání

Dopravu zajišťujeme přes našeho externího dopravce, společnost Geis. O vyexpedování zboží z našeho skladu budete informováni prostředníctvím SMS. Dopravce doručuje zboží do 24 hodin od doručení informační SMS. V den doručení vás bude dopravce kontaktovat, aby vám upřesnil čas dodání.

 

Způsob platby

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 279729295/0300, vedený u společnosti ČSOB.

 

Moment předání zboží

  • Zboží si při převzetí důkladně zkontrolujte!
    Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že je zboží již při převzetí viditelně poškozeno, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. O celé situaci nás informujte emailem na reklamace@eranabytek.cz.
  • Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte rovněž počet balení a zapište jej do doručovacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.
  • V případě, že zjistíte výrobní vadu či poškození po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

 

Ještě jednou vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.