ŠATNÍ SKŘÍNĚ
ŠATNÍ SKŘÍNĚ
při nákupu nad 15 000 Kč doprava zdarma
záruka vrácení peněz do 14 dnů
telefonické objednávky 728 035 684
Kontakty

Jak nakupovat

 

Jak objednat zboží přes náš eshop :

  1. Vybrané zboží vložte do košíku.
  2. Pokud chcete zboží objednat, klikněte na obrázek košíku v pravém horním rohu.
  3. Zvolte způsob dopravy a platby.
  4. Vyplňte dodací údaje.
  5. Dotazy vkládejte do kolonky poznámka.
  6. Je potřebné souhlasit s obchodními podmínkami.
  7. Před odesláním objednávky doporučujeme zkontrolovat správnost údajů.
  8. Odešlete objednávku.

UPOZORNĚNÍ: NÁBYTEK JE DODÁVAN V DEMONTU

 

Potřebujete změnit vaši objednávku?

Pokud potřebujete vaši objednávku změnit, kontaktujte nás prosím emailem na info@eranabytek.cz nebo telefonicky na číslo 728 035 684.

 

Dostupnost zboží

Informace o dostupnosti jednotlivých produktů jsou zobrazeny na našich stránkách.

 

Způsob dodání

Dopravu zajišťujeme přes našeho externího dopravce, společnost Geis. O vyexpedování zboží z našeho skladu budete informováni prostředníctvím SMS. Dopravce doručuje zboží do 24 hodin od doručení informační SMS. V den doručení vás bude dopravce kontaktovat, aby vám upřesnil čas dodání.

 

Způsob platby

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 279729295/0300, vedený u společnosti ČSOB.

 

Moment předání zboží

  • Zboží si při převzetí důkladně zkontrolujte!
    Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že je zboží již při převzetí viditelně poškozeno, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. O celé situaci nás informujte emailem na reklamace@eranabytek.cz.
  • Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte rovněž počet balení a zapište jej do doručovacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.
  • V případě, že zjistíte výrobní vadu či poškození po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

 

Ještě jednou vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.